lørdag 2. januar 2010

Mitt nye år

I det store og hele har jeg ganske få egentlige nyttårsforsetter.

Men en ting har brent seg godt inn i skallen min: Ikke være så dumsnill, si mine meninger, ikke godta all dritten som folk finner på.

Jeg har en tendens til å bli den personen som tas for gitt fordi jeg ikke setter meg  nok på bakbena og sier i fra når jeg synes noe er bedritent. Det er nemlig ikke folk vant med, og da blir de gjerne så tverre og vriene å ha med å gjøre at det halve kunne vært nok.  

Jeg må bli tøffere og ikke backe unna. Slik at folk kanskje respekterer meg og gidder høre på meg, i stedet for konsekvent tror at jeg godtar alt. 

2 kommentarer:

Silje sa...

jeg må si jeg likte best serie-nyttårsløftet vårt;)

Stargazer sa...

Ja, jeg synes i grunn det! Nå har jeg begynt på det også nemlig! Life on Mars FTW! Kanskje tilogmed noe mer. Men jeg vet ikke helt HVA.