fredag 13. november 2009

drømmer!

I natt jag drömte något som jag aldrig drömt förut..!

Det hadde seg slik.. At jeg var på Rena.  Allerede der burde det være et hint om at det her er sjuke greier.


Og jeg hadde to venner med meg. Inne på Rena Leir. Og vi ville ikke være der. Jeg begynte å gå hjemover, men det var litt langt, og ikke kunne jeg veien. Derfor stjal vi i en bil! Og skulle dra VEKK fra Rena Leir. Men på vei bort derfra snudde sjåføren bilen og bestemte seg for å være sint.

Og klemte gassen helt i bånn, og ropte og skrek stygge ting til alt og alle. Slik at bilen mistet kontrollen, og snurret og snurret og snurret, helt til det ble bråstopp. PANG!

Så våknet jeg opp i snøen. Men det viste seg at jeg ikke bare hadde overlevd kræsjet, jeg var også helt lam, og delvis hjernedød. Og ambulansepersonellet forbarmet seg over meg og sa, "nei og nei, dette mummitrollet her kommer aldri til å gå igjen." For da var jeg plutselig en mummi. Jepps. 

Det som hendte senere, som en del av rehabiliteringen etter ulykken innebar at jeg MÅTTE farge håret. Men det var enklere sagt enn gjort når det skulle gjøres i et badekar hvor det fløt masse ekle matrester opp fra sluket. Derfor var det en laang prosess. Og jeg bare MÅTTE vaske håret to ganger! 

(Rundt omkring her våknet jeg vel opp igjen og prøvde å sette hode og hale på alt sammen. Det var ikke så lett.)

2 kommentarer:

Katrine sa...

Hahahaha! Eg trur det er Hufsa som står bak. Heilt sikkert. Og Gorgon Vaktmester sniker rundt i gangane og.

Ulven sa...

SKAL det ikke flyte matrester opp fra sluket når man bader??? Jøss...